Destinationschef sæson 2025/2026

Mangler du spænding, udfordring, ski og sol, så er du måske én af vores næste destinationschefer i alperne i den kommende sæson 25/26?  

Hvorfor? 

Slopestar er skabt af skiløbere til skiløbere. Vores mål er at give vores gæster en fantastisk service og hjælpe dem til at få præcis den ferie de drømmer om fra start til slut. Derfor stiller vi høje krav til vores guiders engagement og evne til at imødekomme vores gæster ønsker/behov – og allerhelst inden de selv opdager, at de har dem. Dette er destinationschefen (og alle guidernes) hovedfokus gennem hele sæsonen, og det der skal formidles på den givne destination. Læs også om Destinationschefen under Roller via dette link: [indsæt link] 

Om jobbet 

Jobbet som destinationschef er for dig som vil være guide, men også have et mere struktureret og ledelsesmæssigt ansvar. Det er en stilling der byder på både personlige udfordringer, samt muligheden for at få en masse erfaring med problemløsning, struktur og ledelse. Det er jobbet til dig, der vil gøre en ekstra indsats og brænder for at yde god service på destinationen – samtidig med, at du sikrer teamwork mellem guiderne, samarbejdspartnere og kontoret hjemme i Danmark. 

Hvem søger vi? 

Som guide i alperne er du motoren bag gæsternes rejseoplevelse. Det betyder at du skal være: 

  • Ledende 

  • Struktureret 

  • Temaorienteret 

  • Gode kommunikationsevner 

  • Service mindet 

  • Rolig 

  • Fantasifuld  

  • Klar på en udfordring 

  • Naturligt overblik 

  • Ikke konfliktsky 

  • Og ikke mindst glad for sne, ski og solrige arbejdsdage.  

Helt konkret har vi en række afgørende arbejdsopgaver der skal fuldføres på vegne af vores gæster, for det er dem vi er her for. 

 

Arbejdsopgaver:  

  • Masser af skiløb - på pistevisninger, ved arrangementer og privat 

  • Destinations ansvarlig – blive på destinationen under transferdag, og løse eventuelle problemer 

  • Hjælpe og/eller afholde arrangementer - såsom picnic, pub crawl og italiensk aften 

  • Opretholde samarbejde med samarbejdspartnere, guider og kontor 

  • Lave hotel- og lejlighedstræf - besøge gæsterne på deres indkvartering 

  • Afholde afterski 

  • Administration og kontorarbejde - dette fylder en smule mere om destinationschef end for guiderne  

  • Afholde statusmøder - sørge for at der ugentligt holdes fælles møder i hele teamet, om arbejdet, ugen og trivsel 

 

Vil du lære mere om jobbet og arbejdsopgaverne i alperne, så gå ind på Arbejde i alperne eller følg dette link: [indsæt link] 

 

Slopestar tilbyder: 

Guidejobbet er din mulighed for at stå en masse på ski, imens du nyder solen på en luftklar alpetop, og så skal vi nok stå for: 

  1. Intern uddannelse som Slopestar guide via vores Slopestar Academy [indsæt link] 

  1. Indkvartering  

  1. Liftkort for hele sæsonen  

  1. Standard ski- og støvleleje  

  1. Arbejdsuniform inkl. Fleece og t-shirt du må beholde efter sæsonen 

  1. Arbejdstelefon med tilhørende simkort  

  1. Wifi  

  1. Transport T/R mellem alperne  

  1.  Ulykkesforsikring  

  1.  Løn og provision  

  1.  Anbefalingsbrev efter sæsonen og gode referencer for fremtiden.  

Derudover tilbyder vi dig selvfølgelig også fantastiske oplevelser, venskaber og minder for livet. 

 

Søg jobbet: 

Er teamledelse, struktur og skiløb det næste skridt i din rejse, så send os din ansøgning og dit CV via dette link: [indsæt link] 

 

Medlem af Rejsegarantifonden nr. 3351 og forsikret i henhold til pakkerejseloven med udvidet ansvarsforsikring.

Skidresa till Alperna med Slopestar